31 augusti 2009

Ett litet hej...

Oj vad det var länge sen jag skrev något. Det har stått ganska still med pysslandet den sista tiden. Har virkat endel på min pläd, och pysslat med andra halvfärdiga projekt. Annars är det min älskade lilla dotter på 3månader som tar all min tid. Idag fick hon 2 sprutor, och aj vad ont det gjorde. Som tur är blev hon snabbt glad igen!
Jag var en av tre(!) som blev besökare 10 000 hos Annas Scraphörna. Som tack kom det ett underbart paket med enmassa roliga saker. Tack snälla Anna!

(tyvärr blev bilden jättemörk)




2 kommentarer:

  1. Usch då, det är aldrig kul för de små att få sprutor :( och en liten tårtsmula på 3 månader, då förstår jag att du knappt hinner pyssla!!!
    GRATTIS till vinsten!

    SvaraRadera
  2. Länge sen du skrev någonting....
    Hur går det med kaninen???

    SvaraRadera