14 februari 2010

Photopearls

Jag var på Panduro förra helgen, och köpte ett startset med Photopearls. Jag har inte lagt pärlplattor sen jag var liten, men det var verkligen jätteroligt. Det gick snabbt, och jag är nöjd med resultatet. Verkligen en avkopplande hobby, som jag kan rekommendera. Man kan själv påverka färgerna, och ändra på bakgrunden om man vill. Det ska bli kul att göra fler bilder framöver!

Bilden är inte monterad än, måste hitta en ram på 30x30 cm. Någon som vet var man kan hitta det? Alla tips är välkomna!

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev. Har du suttit och knåpat hela veckan eller gick det fort?
    Funderade faktiskt på att köpa ett start-kit till dig i 30-års-present men av någon anledning så blev det inte så.
    På tal om det - hur går det med tvålarna?
    Alla-hjärtans-dag-kramar till er alla!

    SvaraRadera
  2. Hej, vad roligt att du hittade till min blogg! Ja, visst är det roligt med Photopearls! Jag köpte mina ramar på Gallerix! Bilden passade perfekt i dem! Vad roligt att jag hittade till en ny blogg nu! Fina saker du har virkat!
    Ha ett skönt veckoslut!
    Anna-karin
    hemochting

    SvaraRadera